|
Megújult a mosonmagyaróvári vízszolgáltató belső lapja Részletek...
Az inTime velünk ünnepelte a 10. születésnapját Részletek...
A GOODWILL PR médiatréningje kifejezetten gyakorlatias volt, helyenként az ember arról is megfeledkezett, hogy nem valós szituációban szerepel a kérdések kereszttüzében. Nagyszerű szakembereket ismertem meg a trénerekben, akik nemcsak új ötleteket adtak, de számos területen megerősítették korábbi elképzeléseimet is. Fónad Csaba - SZÉPHŐ Zrt.
Deloitte Certificate of Recognition
Zöld Béka Díj 2009,2010,2011,2012
„LURKÓ” Győri Kórház Gyermekosztályért Alapítvány
Innovációval a Fenntartható Fejlődésért Egyesület
|
|
Az Ügynökség
A Goodwill PR és Kommunikációs Ügynökség ügyfelei részére 2003 óta végez teljes körű kommunikációs és marketing-tanácsadást. Több ügyfelünk a Goodwill PR segítségével vezette be a piacra új termékeit, üzletét vagy üzletágát, alakította ki jól működő kommunikációs kapcsolatait, építette fel és ápolja eredményesen cégének, szervezetének pozitív imázsát. Büszkék vagyunk azokra a feladatokra, amelyeket az elmúlt évek során nemcsak az üzleti, hanem a nonprofit szférában is elláthattunk, különösen azokra a tevékenységekre, ahol szaktudásunkkal a társadalom egésze vagy kisebb szegmensei érdekében hasznosak lehettünk, segíthettük egy-egy értékes kezdeményezés kommunikációját.
Érveink
Miért érdemes a Goodwill PR és Kommunikációs Ügynökséget választani? Az indokok listája hosszú, kezdve a szakértelemtől és a rugalmasságtól egészen a megbízhatóságig: - A média, PR és kommunikáció területén szerzett sokéves gyakorlati tapasztalat és kapcsolatrendszer, melyet a megbízások során partnereink rendelkezésére bocsátunk.
- Levesszük a terhet ügyfeleink válláról: teljes körű szolgáltatást kínálunk, a kreatív ötlettől a megvalósításig. Nem szükséges kapcsolatban állniuk a rengeteg alvállalkozóval és partnerrel: mi kézben tartjuk az ügyeket.
- Biztosítjuk az objektív szemléletet. Ügyfelünk saját belső kommunikációs és marketingosztályához képest elfogulatlanabb, objektívebb helyzetelemzést adhatunk, ami gyakran teljesen új nézőpontra világít rá.
- Széleskörű hozzáértés: a Goodwill PR csapata olyan kollégákból tevődik össze, akik a marketing és PR különböző területeinek szakemberei. A team sokoldalú összetételének köszönhetően mindig eredeti és kreatív ötletekkel szolgálhatunk. Cégvezetőnk, Mészáros Gábor, a Magyar PR Szövetség, illetve a Magyar Újságírók Országos Szövetségének tagja, valamint a Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Szolgáltatási Tagozatának volt alelnöke.
|
|
Kiválósággal Győrért Díj 2012
"Elkötelezetten a kiválóságért és minőségért."
|
|