Amikor céges hírlevelet akartunk kiadni, teljesen természetes volt, hogy már az előkészítési munkálatokba is bevonjuk a Goodwill PR-t. Olyan hírlevelet szerettünk volna, amely a célcsoportnak tetszik, nem nekünk, akik kiadják. A Work-Shop hírlevél sikeréhez a Goodwill PR szakértelme nagyban hozzájárult, így most több munkafázisban is együttműködtünk a hírlevél gyártása során.
A Goodwill PR és Kommunikációs Ügynökséggel több éves kitűnő munkakapcsolatot tartottunk fenn, az együttműködést 2008-tól a PR mellett a marketing területére is kiterjesztettük, így a Goodwill PR kiszervezett marketing osztályként segítette a munkámat. Támogatásuk nagy segítséget jelentett számomra, végre a stratégia feladatokra koncentrálhattam.
A Pannon-Work Zrt. 2008 tavaszára tervezett arculatváltása és annak kommunikálása során nagy segítség volt számunkra a Goodwill PR szakmai támogatása. A PR területén sikeres együttműködést az is mutatja, hogy sorra jelentek meg a legnagyobb szakmai hírportálokon, nyomtatott sajtóban, rádióban azok a hírek, melyeket a Goodwill PR juttatott el sajtókapcsolataihoz.
Kurdi Ferenc
értékesítési és marketingvezető
Pannon-Work Zrt.