|
Megújult a mosonmagyaróvári vízszolgáltató belső lapja Részletek...
Az inTime velünk ünnepelte a 10. születésnapját Részletek...
A Goodwill PR és Kommunikációs Ügynökség lényegre koncentráló előkészítésének és folyamatos személyes támogatásának köszönhetően igényes bemutatkozó anyagot állíthattunk össze bankunkról a 2005. évi Kisalföldi Presztízs Díj pályázatra. Berki Mihály - Sopron Bank Zrt.
Deloitte Certificate of Recognition
Zöld Béka Díj 2009,2010,2011,2012
„LURKÓ” Győri Kórház Gyermekosztályért Alapítvány
Innovációval a Fenntartható Fejlődésért Egyesület
|
|
Goodwill PR
Előfordult Önnel, hogy úgy érezte: ha több időt szánna a kommunikációra, a cége sikeresebb lehetne? Bosszankodott már azon, hogy az Ön sikereiről csak ritkán írnak lapok? Érezte már úgy, hogy a cége, annak terméke vagy szolgáltatása van olyan értékes, mint a konkurenciáé, azt mégis többen ismerik? Ha igen, akkor Ön pontosan tudja, hogy milyen előnyökkel jár az üzleti életben a tudatos, jól szervezett és folyamatos kommunikáció. A public relations célja az, hogy környezete minden fontos információt megtudjon vállalkozásáról, méghozzá olyan formában és akkor, ahogyan és amikor Ön szeretné. Miért érdemes a Goodwill PR mellett döntenie? - Mert szervezett és folyamatos kommunikációjának köszönhetően környezete (üzleti partnerei és leendő ügyfelei) megismerik azokat az értékeket és előnyöket, amelyekkel Ön és cége rendelkezik. Mindez üzleti előnyt jelent.
- Elfogulatlan külső szakértőkként objektíven látjuk az Ön cégét annak előnyeivel és fejlesztendő területeivel együtt. A felmerülő kommunikációs feladatokat szakszerűen kezeljük, rugalmasan és gyorsan reagálunk. Tapasztalatainkkal, szakmai tudásunkkal az Ön sikerét támogatjuk.
- Időt, pénzt és energiát takarítunk meg Önnek azzal, hogy cége kommunikációs tevékenységét kiszervezi.
- Szakértőink tudása a kommunikáció, a marketing és reklám teljes területét lefedi. Önnek elég egyetlen céggel kapcsolatot tartania, hogy "jól menjenek a dolgok"!
Mit kínál Önnek a Goodwill PR? - Tanácsadást, folyamatos rendelkezésre állást.
- Célzott és hatékony kommunikációt a kiválasztott célcsoportokkal.
- Éves kommunikációs tervet, kommunikációs kampányok tervezését, kivitelezését.
- A sajtókapcsolatok ápolását. Sajtóanyagok, cikkek, hírek, sajtóközlemények megírását és eljuttatását a sajtóhoz. Sajtótájékoztatók szervezését, sajtófigyelést.
- Felkészítést a médiaszereplésekre, médiaszereplési tréninget.
- Céges újságok, kiadványok, hírlevelek megírását, szerkesztését, kiadását.
- Kreatív szövegek, céges ismertetők, szlogenek megírását.
- Krízis- és válságkommunikációt – kríziskommunikációs terv elkészítését.
- Presztízs díjas kommunikációt: Kisalföldi Presztízs Díjas pályázatok megírását, az elnyert kommunikációs csomag hatékony kezelését – cikkek megírását, menedzselését.
- Kiállításokon, vásárokon való megjelenés támogatását, szervezését a kreatív ötlettől a szervezésen és lebonyolításon át a sajtótájékoztatóig.
- Az Ön és cége jó hírnevének megerősítését, és folyamatos gondozását.
|
|
Kiválósággal Győrért Díj 2012
"Elkötelezetten a kiválóságért és minőségért."
|
|